Sunday, September 12, 2010

Meet Carmella!

I know I'm a bit late to introduce the newest member of my family:P
Her name is Carmella,a sweet Cassiopeia.
She loves to do roller skate actually she is obessed with all kind of skates.
She made me buy her an inline skate an ice skate and now she is in love with her rollers.
Her dream is to skate just like her mom used to do on the past!LOL
And now she is at aunt Cris's house to be customized.
She'll be the cutest little girl in town!
Just you wait to see her.


Carmella: Can I try to skate here?
Me: I don't think it's a good idea sweetie...


Carmella: Mom you was so right...I fell...it hurts!
Me: Come in here baby I'll kiss you and your bo bo will get well.


Carmella: OUCH! Mom can you really teach me how to do it?
I wanna spin just like you do!
I wanna Jump really high!

Me: Yes Babe you'll just need a little pratice!



Carmella:Awwwww How cool!
I can stand on the grass...mom can I skate on the grass?

Me: OMG I think I'm gonna have trouble with her...

Carmella:Ok mom I get it...I have to skate on a wooden surface..can I do it on the table?
Me: Carmella dear...not on the table babe...on the floor...




Carmella: Ok ok mom I'll be waiting here for the floor to arrive then!
Me: OMG!


Oieeeee meninas eu sei que eu demorei pra apresentar a Carmella pra vcs,mas eu ando muito sem tempo por isso soh agora eu consegui vir aqui mostrar ela pra vcs.
Ela eh uma menininha muito fofa de cinco anos que eh obsecada em patinacao,o sonho dela eh patinar que nem eu fazia no passado...hahaha
Bom ela me deixou tao maluca que eu comprei 3 pares de patins pra ela,um inline um de gelo e agora a mais nova paixado dela o de rodinhas que era como o meu!
Ai meu Deus essa menina vai me dar trabalho...hahaha

Bom como ela foi pra casa da tia Cris pra ser customizada eu fico aqui morrendo de saudades.
Mas vcs soh esperem porque ela vai ser a garotinha mais fofa da cidade!
A Cris eh muito fera e eu to adorando a transformacao.
Logo logo eu volto pra mostrar como ela ta ficando.

xoxo
Lucy

PS- meninas que me pediram os kits amanha eu respondo todo mundo ok?
Muito obrigada pela preferencia!Os KITS acabaram!
Ebaaaa!
Mas fiquem de olho porque vem mais criacoes por ai pra vcs.
beijao.
Luzinha

4 comments:

Angie Delarie said...

I have her too...we are so alike girl!
XXOO

Angie Delarie said...

Ha sweets where do I pay to get some of your new papers?
XXOO

Claudinha Antunes said...

Luzinha, Amora!!
Ameiiii minha nova sobrinha!
Olha, prepara a tinta, vou fazer aula com vc dia 7...rs...
Como disse pra ju Tonin, prometo NÃO me comportar... KKKKKKKKKK
Miss you! Kisses......

Julia Sáddi said...

Quero fazer em casa sozinha não, quero vc aqui do meu ladinho, conversando, orientando e dando risadas!!! : )
1 Abraço Carinhoso, Julia Sáddi